Pagini

sâmbătă, 10 august 2013

picatura de roua...

Mi-am luat sufletul la plimbare si m-am prefacut ca te am langa mine.
 Si tu te-ai prefacut ca ma iubesti.
Asa ca ne-am prefacut ca traim.
Ne-am cautat printre stele si ne-am regasit intr-o picatura.

 Ne-am divizat, ne-am uscat si evaporat 
pentru ca mai tarziu sa ne regasim din nou intr-un nor. 
Din care ne-am rupt sa plutim catre pamant.
 L-am imbratisat si ne-am scurs intr-un sarut ce ne-a aruncat in infern.
Dar era infernul nostru.
 Unde am ars contopitit pana la cenusa.
 Din care a trebuit sa ma ridic si sa te caut din nou.

Te-am cautat la Apus
 pentru ca acolo am reusit sa imi gasesc gandurile,trairile, nemurirea…

Dar tu ai ales Inceputul si te-ai ascuns intr-o picatura de roua
 pe o frunza tanara,
 in soarele diminetii.
 
“Fotosinteza placuta!” ti-am urat si am fugit sa ma caut printre astri…

De unde am privit inapoi ta tine.

Te-ai ascuns dupa Luna cand eu eram deja printre Stele!

 Iar Soarele radea de mine.
 
...Pentru ca el iti aratase umbra!

Gregory Hill





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu