Pagini

duminică, 20 noiembrie 2011

Nimic. Doar ploaia, cartea si ... un ceai cald!



Imi place sa cred ca ceaiul este cald si cartile sunt de astrologie.
Iar fereastra, nu ma tem niciodata ca find deschisa imi va racori vreodata pasiunea, precum ploaia aceasta de toamna care cade!

Timpul trece, imi place sa il ascult, imi place sa il inteleg!


Imi place ce a gandit azi Andreea. 
 Stiti, Andreea Caprescu!


"Marile pasiuni vin din dreptatea pe care o avem, dar care ni se refuza, din dezlantuiri si comuniuni; din setea de perfectiune pe cre nu are rost sa o potolim cu noi,  ci  prin micile fapte de iubire!                                            

Marile pasiuni au maini lungi, dar niciodata cat clipele de fericire  pe care au grija sa le savarseasca mai tarziu, dar mai devreme de ceea ce inseamna totdeauna!"                                                                                                                                                                                              

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu